Când un constructor gratuit de site-uri web nu este gratuit

De multe ori încerc să le explic oamenilor de ce este necesar un consilier de marketing.
Iată un exemplu perfect.
Google oferă creatoare de site-uri web „gratuite”, grozav, nu?
Nu și atunci când aveți 3 departamente separate implicate în proces.
G Suite, este un departament, Google Domains este un alt departament și al treilea departament este Google Local Business.
Goggle nu vă spune acest lucru în față, deși … a fost nevoie de 3-4 ore până în prezent de a fi spus departamentul greșit pentru a rezolva o problemă simplă redirecționare a unui domeniu la un site Google „gratuit”.
Timp care este facturabil unui client.
După câteva ore, unul dintre răspunsurile pe care le-am primit a fost că singura modalitate de a conecta un domeniu la un site este de a contacta de fapt un anumit departament de asistență care, după ce a rezolvat 1/2 din problemă, mi-a spus că trebuie să contactez un alt departament pentru a rezolva problema.
Celălalt departament nu are chat imediat sau suport telefonic și soluția lor de apel înapoi și e-mail înapoi poate adăuga zile la rezolvarea problemei.
Deci, chiar dacă am trecut prin învățarea procesului de configurare prin sistemele întortocheate ale Google, tot nu ar funcționa.
Acest lucru se întâmplă cu un tehnician care înțelege sistemul.
Am o agenție de marketing; suntem specializați în a ne ajuta clienții atât din punct de vedere tehnic, cât și ca agenție de design.
Clientul determină modul în care timpul nostru este cel mai bine cheltuit.
În timp ce ei economisesc la găzduire, ei cheltuiesc o parte mai mare în asistență.
Fiți atenți, GRATUIT nu este întotdeauna gratuit.
Jason Stadtlander Pentru mai multe informații sau pentru o ofertă privind prezența dvs. online, sunați la Ecatalogs la (514) 461-0200.
Ecatalogs, o companie BoutiqueABC.com.